Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

"z książką przy kominku" i wyzwanie

Dziś otrzymałam paczuszkę od Sylwii,a oto cudowności.
A Ja przygotowałam paczuszke dla Magdy

Więcej o całej zabawie znajdziecie TU.
Postanowiłam też zgłosić moją papierową komódkę na wyzwanie zapoczątkowane przez Kasien a tym razem zorganizowane u innej Kasi, a mianowicie laureatki pierwszego wyzwania.
Komódka oczywiście w całości wykonana z kartonu i gazety, pomalowana i zabejcowana. Już niedługo pokaże wam jak zrobić takie cudo.
Pozdrawiam wszystkich gorąco

7 komentarzy:

  1. Fajnie ,że pokażesz jak zrobić taką cudna komódke ,bo póki co to nawet sobie nie wyobrażam jak to jest zrobione :)
    fajne te ksiażkowe wymianki :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje komódki powalają po prostu, nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak one są zrobione

    OdpowiedzUsuń
  3. No moja wyobraźnia też wysiada przy Dudusiowych komódkach. Masz łeb Kochana, żeby wymyślić takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu prezenty wspaniałe ,a ta komódka na wygiętych nóżkach-cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna komodka i wspaniale prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu:) Komódka rewelacyjna, wygląda jakby była zrobiona z drewna!!Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudo! z niecierpliwością czekam aż zdradzisz sekret zrobienia. No komoda rewelacja, wygląda jak wyrzeźbiona z drewna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...