Obserwatorzy

piątek, 30 września 2011

Wymianka Tęczowa u MAGI cz 1.

Witajcie, dzis mam do zaprezentowania prezent jaki wysłałam do Pauliny  z bloga: buttons-here.blogspot.com w ramach Tęczowej Wymianki u Madzi. Miałam trudny orzech do zgryzienia, postanowiłam namalować i ozdobić obrazek przedstawiający tęczę, do jego wykonania użyłam nie tylko kolorowych farb ale i sznurka oraz tektury. Do obrazka zrobiłam makramową bransoletkę w  koralikami w czterech kolorach i własnoręcznie zrobione kolczyki. Do wszystkiego dorzuciłam oczywiście przydasie i słodkości.
Niestety ja swojego prezentu jeszcze nie otrzymałam, taka nasza poczta polska. Jak dotrze oczywiście nie zapomne się pochwalić. Chciałam wrzucić też zdjęcia tego co zrobiłam ostatnio ale aparat odmówił mi posłuszeństwa. Na szczęscie te zdjęcia udało mi się zrobić wczesniej.
Kolejna makramowa bransoletka, tym razem przeplatana niewielkimi posrebrzanymi koralikami.
Gorące pozdrowienia dla Magi oraz Paulinki.
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i witam nowych obserwatorów, ciesze sie, że moje prace Wam się podobają.

6 komentarzy:

  1. dziękuję za pozdrowienia!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją cierpliwość do wyplatania - super bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mini, mini candy na otwarcie bloga :D
    Słodkie mini candy, w sam raz do rozpoczęcia lub rozwinięcia swoich pasji
    Zapraszam serdecznie
    http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie rzeczy stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...