Obserwatorzy

piątek, 12 maja 2017

Jak zrobić piniate Elsa z Krainy Lodu krok po kroku

Witajcie.
Dla tych co jeszcze tu czasem zaglądają i dla wszystkich innych przygotowałam kurs jak zrobić piniate. Inspiracja była dla mnie jak zwykle moja córeczka i jej urodzony. 
Z góry przepraszam za słaba jakość zdjęć do slajdów ale powstał bardzo spontanicznie i może Wam się przyda.
Zapraszam

Dziękuję za poświęcony czas I odwiedziny
pozdrawiam
Kasia

niedziela, 23 kwietnia 2017

Opaski dla dziewczynek

Witajcie.
Dziś pokaże Wam co ostatnio robie i zajmuje mi to cały czas wolny.  Wpadłam na pomysł uszyć opaski dziewczęce które idealnie pasują na chrzest, komunie, roczek lub inną imprezę okolicznościową. 
Dekor z sutaszu przyszłam do elastycznej opaski która idealnie dopasowuje się do główki i nie uciska jej.
Oto pierwsza z nich
Nagrałam tez krótki filmik który pokazuje jak wygląda i jak jest wykonana.
Mam nadzieje ze Wam się spodoba.
Dziękuję za wszystkie komentarze
pozdrawiam serdecznie 
Kasia
dudqa

niedziela, 2 kwietnia 2017

Ekspert domowej depilacji z Philips Lumea Prestige

witajcie.
Niedawno zostałam Ambasadorka świetnego urządzenia depilatora Philips Lumea Prestige.  Zestaw otrzymałam do testu na 8 miesięcy i w tym czasie nie tylko będę mogła dokładnie zapoznać się z urządzeniem ale również podzielić się z Wami opinia.  
Urządzenie działa w technologii intensywnego światła pulsacyjnego z nasadkami stworzonym z myślą o uzyskaniu optymalnych efektów na różnych częściach ciała tj. nogi, twarz, pachy, bikini, ramiona. Dodatkowo wyposażony jest w czujnik SmartSkin który rozpoznaje kolor skóry  i doradza właściwy program intensywności zabiegu. Urządzenie jest bardzo proste w obsłudze a sam zabieg jest bezbolesny jedyne uczucie to ciepło w momencie błysku. Czas jaki poświęciłam na wykonane zabiegi to ok. 30 min. Aktualnie jestem juz po 2 seriach depilacji za kilka dni kolejna i juz są widoczne efekty. Na częściach ciała poddanych zabiegowi ilość włosów nieco zmalała co wróży bardzo dobrze. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej uważnie obserwujcie mojego bloga. Będą pojawiać się artykuły jak również Istagram dudqa
Wkrótce pokaże tez nad czym obecnie pracuje, zdradzę ze będą to opaski dla dziewczynek.
pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każdą opinie i komentarz.
Kasia
#wiosnazlumea #philpslumeaprestige 

poniedziałek, 20 lutego 2017

nie ma to jak koraliki

Witajcie.
Cieszę się ze  post jak uszyć spodenki niemowlęce tak Wam się podobał. Niestety konkursu nieudalo się wygrać konkurencja szyjących na maszynie była dużo silniejsza. Mam tylko nadzieję ze ktoś skorzystał z tego kursu.W tym poście nie bedzie jednak o tym. pod koniec stycznia zostalam wybrana w Szufladzie do testowania koralików od sklepu Pasart
Do przetestowania otrzymałam różowy zestaw kryształki rivoli bonny™ w 3 rozmiarach oraz kryształki CrystaLove™ i koraliki szklane Mist™. 

Kryształki bonny miałam juz okazję wypróbować wcześniej bo z ciekawości kupiłam kilka zestawów i z przyjemnoscią moge je polecić jako tańsza ale wcale nie gorsza alternatywa innych szklanych kryształków. Bardzo pieknie odbijają światło i przede wszystkim pieknie wyglądają. Kryształki CrystaLove też mogę z czystym sumieniem polecić nie tylko do sutaszu ale np. do bransoletek na gumkę podobnie jak Mist. A teraz dosyć gadania zobaczcie co zmajstrowałam:
Dwie bransoletki z kwiatkiem






  Opaska dla dziewczynki
oraz aplikacja pojedyńczego kwiatka również na opaskę dla dziewczynki. Niestety elastyczna baza opaski w ciemnym rózu jeszcze do mnie nie dostara datego pokazuje sama aplikacje.



A tu inne prace z wykorzystaniem kryształków bonny


Dziękuje Pasart oraz Szufladzie za mozliwość przetestowania koralikow.
Pozdrawiam
Kasia

sobota, 11 lutego 2017

Marzenie o maszynie do szycia

Witajcie,
postanowiłam napisać post jak zamarzyła mi sie maszyna do szycia. Niedawno na profilu facebookowym strony Przepis na szycie która obserwuje juz od jakiegos czasu zorganizowano konkurs. Celem konkursu bylo uszycie jakiejs rzeczy i zamieszczenie jej na ich stronie www.przepisnaszycie.pl. Zrodzila mi sie w glowie mysl o wykonaniu spodni dla mojego chlopczyka a że maszyny nie posiadam a szycie reczne mam opanowane postanowilam uszyc spodenki recznie. Konkurs konczy sie jutro niestety niemoge zarejetrowac sie na ich stronie a maile otrzymywane po wstepnej rejetracji niezawieraja linku o ktorym mowa. Postanowiam zamiescic kurs tu na moim blogu niech nie zginie w czelusciach dysku komputera. 

Na samym początku zaznaczę ze spodnie w całości są szyte ręcznie z moich spodni jeansowych.
Pokaże Wam jak prosto jest uszyć spodnie niemowlęce typu baggy z aplikacją na pupie. 
Krok 1
szycie zaczynamy od przygotowania wykroju spodenek. Najlepiej jest zrobić wykroju juz z posiadanych lub zwykłych spodenek które aktualnie nosi dziecko. W tym celu składamy spodnie na pół i odrysowujemy wykrój. W spodniach typu baggy robimy dłuższy krok tak też odrysowujemy wykroju najlepiej na kartce papieru.
 
 
Krok 2
Gotowy wykrój przykładamy do materiału i odrysowujemy.  W moim przypadku są to moje jeansy których już nie noszę.  Wykrój robie na nogawkach. W przypadku jednej strony przesuwam na szewek boczny nogawki w ten sposób stworzenie ciekawe przeżycie w spodenkach z przodu. W przypadku użycia materiału wycinamy odpowiednio przód i tył.  Można też w całości wyciąć przód i tył dzięki czemu nie będziemy mieć przeszycia po środku spodenek.
 
 
Krok 3
Teraz przystępujemy do zszywania wszystkich elementów razem. Ja najpierw zszywam boki.
 
 
Krok 4
Na tylnej części spodenek wycinamy miejsce na przyszucia aplikacji.  Ja wycielam owal u mnie to będzie otwór by włożyć aplikacje z zębami. Można też nie wycinać otworu tylko naszych aplikacje na spodenki. 
 

Krok 5 
przygotowanie aplikacji.  Z innego materiału wycinamy aplikacje która chcemy naszyć. W moim przypadku to kształt owalny oraz zęby które naszyje na owal. Można też naszyć misia jakaś postać z bajki tu juz pozostawiam waszej wyobraźni. Wycięte żeby nazywam odpowiednio na owal. 


Krok 6 
Gotowa aplikacje wszywam od środka spodni w wycięty otwór.  Pomagam sobie szpilkami by się nieprzesuwala. 

 

Krok 7 
na samym końcu podszywam nogawki oraz obszywam pas. Nogawki obszywam jakieś 3-4 mm od dołu równiutko by wyglądało na przeszycie maszyna.
Z kolei pas odszywam tak 1.5 cm od góry bowiem w moich spodniach zamierzam wciągnąć jeszcze gumkę.  Gumkę można zastąpić np. Sznurkiem .


Spodnie są gotowe 
 

 
Tak jak pisałam spodnie uszyłam ręcznie i nie jest to takie trudne wymaga jednak dużego nakładu pracy. Na maszynie dużo sprawniej Wam to pójdzie.  
Jeśli ktoś zdecyduje się szyć ręcznie to co mogę podpowiedzieć.  Można pomóc sobie szpilkami tak by podczas szycia materiał się nie przesuwał, można od spodu narysować linie szycia i po niej szyć. Spierze się po pierwszym praniu a dzięki temu szew będzie równy.  Zawsze można też spróbować kawałek który nas nie zadowoli .
Aby łatwo wciągnąć gumkę na jej koniec można zaczepić agrafke lub wykorzystać słomę.  Wkładamy kawałek gumki do słomki i zszywamy zszywaczem. Słomkę wkladamy w otwór i przewlekami.  Na końcu ucinamy końcówkę i zszywamy gumkę. 
Mam nadzieje ze mój kurs okazał się dla Was przejrzysty i prosty w wykonaniu
Życzę powodzenia
 
To bylo bardzo przyjemne doświadczenie i niestety marzenie o  maszynie do szycia pozostanie tylko marzeniem ale nie zaluje szkoda tylko ze nie bede mogla wziasc udzialu w konkursie.

pozdrawiam
Kasia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...