Obserwatorzy

piątek, 22 września 2017

Test żelazko Philips PerfectCare Elite Plus GC9660/30

Witajcie.
Dzięki uprzejmości Philips Polska kolejny raz zostałam wybrana do testów ich produktu. Poprzednio był to depilator Lumea Prestige a tym razem kosmiczne żelazko z generatorem pary Philips PerfectCare Elite Plus GC9660/30. Wkrotce przedstawię obszerna recenzje dotycząca użytkowania i efektów Philips Lumea Prestige po kilku miesiącach użytkowania.
Oficjalnie informuje, ze testowanie rozpoczęte. Na pierwszy 'ogień' test wytrzymałościowy i jakość wykonania. Jako że jestem mamą dwóch małych urwisow duży nacisk kładę na jakość produktu. Co bede ukrywać żelazko jest dość duże, wiec nie raz nie zdążę sprzatnac go przed dziećmi. Pozwoliłam wiec swoim brzdacom pobawić się żelazkiem na sucho. 


 Dotykali, wciskali, wyciagali, prasowali dywan, podłogę, poduszki, koce itp. Byly zajete conajmniej na pol godziny a ja w tym czasie spokojnie przeczytalam instrukcje obslugi. Przeczytanie instrukcji obsługi to pierwszy ważny krok który pozwoli nie tylko na zapoznanie się z urzadzeniem ale lepsze poznanie jego możliwości i funkcji.

Żelazko dostaje u mnie 5/5.
Dziękuję za poświęcony czas I zapraszam na kolejne testy. 
Kasia
PS.  Podczas testowania nieucierpialo żadne dziecko ani urządzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...