Obserwatorzy

niedziela, 9 października 2011

Obdarowana wyróżnieniami

Od dwóch dni nie zaglądałam na bloga, głównie z powodu dużego natłoku pracy. Dzis rano zaglądam a tu taka niespodzianka, otrzymałam aż dwa wyróżnienia:One Lovely Blog Award. Pierwsze otrzymałam od Silvanis, bardzo Ci dziękuje. Drugie od Prządki, również gorące podziękowania. Dziewczyny otrzymane od was wyróżnienie jest wysoce budujące i sprawiało mi wielką radość.
Teraz czas na ustosunkowanie sie do zasad:
1. Napisać 7 rzeczy o sobie: 
Nie lubie pisać o sobie ale jak trzeba to trzeba:
- samosia,
- wrażliwa,
- uwielbiam czytać książki,
- storczyki to moja obsesja, kocham wszystkie kwiaty ale storczyki uwielbiam,
- pracowita,
- opiekuńcza,
- wielką radość sprawia mi wykonywanie różnych rzeczy, które prezentuje na blogu.
2.  Wkleic obrazek z wyróżnieniem na blogu (zrobione)
3. Napisać kto nas wyróżnił (zrobione)
4. Wyróżnić 16 blogow,podlinkować je,poinformować nominowanych(e) w komentarzach na ich blogach (nie można wyróżnić bloga, który nas wyróżnił). 
Kolejność wyróżnień jest zupełnie przypadkowa, trudno jest wybrać tylko 16 blogów, postaram sie nikogo nie skrzywdzić i być sprawiedliwa. Najchętniej wyróżniłabym wszytskich którzy do mnie zaglądają.

Dziewczyny są wysoce wyjątkowe i bardzo kreatywne, a ich blogi bardzo lubie podglądać.
Gratuluje wyróżnienia.
Na końcu dodam, że szykuje powoli kursik na komódki, ale ostrzegam trochę to potrwa zanim go zamieszczę, bo wczoraj dopiero się wzięłam za sklejenie modelu a to dopiero początek długiej drogi.
 

15 komentarzy:

  1. :) bardzo dziekuje :) nawet nie wiesz jak mi miło bo Twoj blog Ty i Twoje prace to dla mnie taki "idol" "guru" :) więc to dla mnie wielki zaszczyt :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. aha no i nieciepliwie czekam na kursik bo Twoje komódki są mega niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i udział w candy! Bardzo mi się podobają Twoje komódki, czekam na kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie :) Jesteś kochana :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego serduszka pragnę podziękować Ci za wyróżnienie :) przesyłam masę uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i bardzo ci dziękuję za wyróżnienie mnie, bardzo mi miło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję, jest mi niezmiernie miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to dopiero bardzo i bardzo mila niespodzianka dla mnie !!! Dziekuje Ci bardzo Kasiu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu gratuluję wyróżnienia. I gratuluję wyróznionym przez Ciebie Dziewczynom.

    Ja również czekam z niecierpliwością na kursik. To nic że to potrwa. Poczekamy. Całuski.
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za wyroznenie , bede zagladac :D
    aha ia jestem chetna na jakeis wymianki ,ale jszcze nei wiem jak to sie odbywa na blogspocie za bardzo :D pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, serdecznie dziękuję za wyróżnienie, to moje pierwsze i jestem bardzo szczęśliwa i dumna że je dostałam od Ciebie:-)

    I Tobie gratuluję, bo tez je dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i dziękuję za wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i ja dziękuje ! :) Z braku czasu próbuję kolejno zaglądać do dziewcząt i dopiero dotarlam do Ciebie .jeszczce raz dzięki i czekam na kurs komódkowy,są wspaniałe ! Pozdrawiam z jesiennym ,ale jeszcze ciepłym słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...