Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

Świąteczne bombeczki

Dziś pokazuje ostatnie bombeczki, do wszystkich bazą są kule styropianowe owinięte sznurkiem. Lubie takie delikatne dekoracje. Niestety moje mieszkanko cały czas w remontach i nie zapowiada się byśmy kupili choinkę bo nie ma jej gdzie postawić w związku z tym wymyśliłam, że bombeczki poukładam na małym regale :) Na szczęście choinka jest u moich rodziców piętro niżej puki co ta jedna nam wystarczy.
Teraz mała prezentacja:



A tak wygląda moja świąteczna dekoracja:
Moją dekorację zgłosiłam też na wyzwanie w Szufladzie.
A teraz z innej beczki oto kolejne kolczyki sutasz które popełniłam
Pozdrawiam was ciepło, u mnie śnieg trochę poprószył

11 komentarzy:

  1. U mnie bardzo poprószył, ślisko na drodze jak 150. Kolczyki fantastyczne, bombeczki też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombki i w pięknej oprawie!
    Kolczyki również bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Bombeczki są piękne i cała dekoracja wygląda fantastycznie!
    Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie prezentują się te sznurkowe dekoracje:))
    Kolczyki piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki extra i niech wygrają :) Piękna fontanna ci wyszła z kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też śnieżek pada ****************************************************************************************************
    A bombeczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie śniegu w dalszym ciągu zero ;(
    Cudne bombeczki i kolczyki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombkowa dekoracja piękna i bombowa, zachwycająca.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki rewelacyjne, sama takie zaczęłam robić. Teraz poszukuję różnych sznurków...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...