Obserwatorzy

sobota, 24 grudnia 2011

Życzenia i wymianka

Wzięłam udział w wymiance u Evy "Gwiazdka i kartka". Prezenty przygotowywałam dla dwóch osób, była to kartka z opłatkiem i ozdoba na choinkę.
Dla Joanny
Dla Sylwi
Zarówno bombeczki jak i kartki zrobiłam własnoręcznie, jeszcze zbliżenie na kartki

Z kolei ja otrzymałam prezent od Ewy, cudna karczochowa bombka

Dziękuje za organizatorce za wymiankę.

Wszystkim moim stałym czytelnikom, podgladaczom i odwiedzającym życzę spokojnych, wyjątkowo ciepłych i rodzinnych Świąt, by każdy nas mógł spędzić ten czas jak najlepiej w gronie rodzinnym.
Przesyłam elektroniczne buziaki

11 komentarzy:

  1. Zdrowych ,wesołych i niezapomnianych świąt Kasiu życze Tobie i Twojej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja Tobie i Twojej rodzinie życzę zdrowych wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku.

    A tak przy okazji zapraszam do siebie na bloga. Pochwaliłaś mnie to znowu namodziłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech te Święta przyniosą Ci w prezencie to czego najbardziej pragniesz.To "coś" nie musi być ani widoczne ani dotykalne...może nawet nie pachnieć.Ale niech będzie CZYMŚ bez czego nie można i nie warto żyć.
    Zdrowych i pogodnych Świąt życzy Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, radosnych i w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt, zdrowia, morza pomysłów i oceanów czasu na ich realizację w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Magicznych Świąt, pełnych spokoju, ciepła i miłości życzę Tobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako stały czytelnik, podglądacz i odwiedzający -serdecznie odwzajemniam świąteczne życzenia wszystkiego, co najlepsze, najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego poświątecznie;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...