Obserwatorzy

piątek, 2 marca 2012

Różowiutkie mitenki i groszki

Ahh dziś już mogę się pochwalić mitenki gotowe, noszą się świetnie a wełenka niezwykle miła w dotyku. Niestety zdjęcia musiałam robić sama, więc nie są najlepszej jakości.
 
Dziekuje za bardzo miłe komentarze pod tacą z wróbelkami, inspiracje do jej stworzenia znalazłam TUTAJ.
Jest tam wiele ciekawych grafik, które można wykorzystać do ozdoby przedmiotów.
Chciałam się również pochwalić niespodzianką otrzymaną od Basi, przyleciał do mnie taki oto słodki króliczek. Zapraszam do odwiedzin strony Basi, niezwykle twórcza i zdolna osóbka.
Basiu jeszcze raz z gorącego serca dziękuje za tak cudny upominek.
Na sam koniec zostawiam groszki, bo tak nazwałam moja kolejną makramową bransoletkę. Kojarzy mi się z  drażami orzechowymi, na które od zawsze wołałam groszki. Mniam pyszota.

Posyłam pozdrowienia i miłego weekendu. Zapowiada się pracowicie, poczyniłam już przygotowania do Wielkanocy, powstały baranki, jakie? pokaże ale czekają na wyschnięcie i malowanie.

11 komentarzy:

  1. Mitenki są przecudne!Bransoleta oczywiście też :)
    A króliczyca prezentuje się zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe te mitenki! Zima minęła, a ja sobie porządnych nie zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Ty pracusiu! Masz Ty moce przerobowe, jak nie wiem co:) Ciągle coś, ciągle coś! A wszystko zawsze fajne:)
    Mitenki i bransoletki zawsze robisz świetne. Króliczyca jest rozbrajająca, a przy okazji dzięki za linka do Blogher - ja kiedyś go przeglądałam i potem nie potrafiłam odnaleźć i proszę, oto jest!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. mitenki są cudne :) a bransoletka mnie kojarzy się z ziarnami kawy - jakby na nią nie patrzeć, jest smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mitenki super się prezentują, groszkowa bransoletka jest extra. I bardzo się cieszę że królik przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to teraz mitenkami zima juz nie straszna :) sliczny kroliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów sliczności ,fajna niespodzianka ,rózowe mitenki cudne.Bransoletka rzeczywiście wygląda ja zrobiona z groszków ( u mnie tez się tak mówiło na draże :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mitenki zrobiłaś śliczne,ale chyba ten piękny króliczek przyniósł ze sobą wiosnę:)))))
    Przyjdzie Ci już mitenki przechować do jesieni a teraz ubrać te piękne "groszki".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe mitenki. Bardzo mi sie podobaja. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Groszki, groszki, groszki! Górą :)
    Piękne są, jakbym miała szczupłą kostkę to bym o takich marzyła!
    Na nóżkę, na plażę, do kostiumu….

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...