Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

aniołek rudasek

Witajcie, pogoda na dworze sprzyja wycieczkom i odpoczywaniu na łonie natury. Ja również odpoczywam od robótek, pracuje wprawdzie nad kilkoma prezentami wymiankowymi, ale nowe pomysły muszą poczekać może do piatku, bo wówczas mam wolne od pracy. Pokaże Wam jednak aniołka, rudziolka oczywiście (ten płomienny kolor włosów jest dla niego idealny), który długo czekał na pomalowanie.
 
Aniołek 10cm wysokości, szerokość ze skrzydełkami 9cm. Zdjęcia nie najlepsze musicie mi wybaczyć.
Zachęcam do zapisywania się na 33. Podróż Edwarda Tulana TU.
Pozdrawiam ciepło i słonecznie

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje aniołki:) I nawet mam jednego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uhmmm... rude i w dodatku skrzydlate... :) świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego rudaska mam duuużo sympatii, a Twój jest śliczniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam anioły, sama kiedyś chciałam mieć rude włosy, więc patrzę na tego anioła i się do niego uśmiecham ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rusałka. Zapraszam do mnie Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jednak, jak anioły! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki! Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny,ja też często robię rude włosy:)Wtedy są takie płomienne te aniołki:) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek uroczy...wspaniale tworzysz!

    Ciepło pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na blogu:)
    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutki:)


    zapraszam na nowy post

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadnij do mnie po wyróżnienie :)Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności

    Zapraszam na candy http://cohenna.com/index.php?p=2_1

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana.Bardzo serdeczne podziękowania za cudowne wspieranie:)
    Rudasek jest uroczy, ale mój zrobiony przez CIEBIE jest najpiękniejszy:))))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...