Obserwatorzy

czwartek, 16 czerwca 2011

...

Dziś po pracy czekała na mnie w domu niespodzianka, wcześniej pisałam o stronie przeczytamwszystkich.pl, uzbierałam troche punkcików i wymieniłam je na książkę (uwielbiam czytać) pt. Filary ziemi. Jakież było moje zaskoczenie książka była bardzo ładnie wydana i grubaaaśna. Na razie muszę odłożyć ją na półkę, bo aktualnie czytam Grobowiec Kate Mosse, ale napewno ją przeczytam.
W prezencie dostałam też dwie zakładki do książek.
Poniżej załączam zdjęcia:

W Biedronce kupiłam też przepiękne róże, nie mogłam sie oprzeć i musiałam zrobić im zdjęcie




A teraz zabieram się za pracę, którą musze zrobić na Candy wymiankowe. Jak skończe to pokaże, mam nadzieje, że mi wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...