Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lipca 2011

stara lampa -> całkiem nowa

Jakiś czas temu zabrałam się za przeobrażenie mojej starej lampki nocnej. Dziś ją ukończyłam ostatecznie, nie ukrywam, że trochę sie naczekała. Nie wyglądała za ciekawie, a raczej jak z okresu PRL. Postanowiłam nadać jej nowy wygląd. Efekt końcowy okazał sie całkiem zadowalający.
Na samym poczatku złoty kolor nóżki przemalowałam na biało, co widać na pierwszym zdjęciu:
Sceneria może nie najlepsza (kotłownia), ale lampa szybko wyschła a ja niepochlapałam pokoju.
Następnie pomalowałam medium do spekań, takim jak używa się w decoupage. Na samym końcu pomalowałam brązową farbą, by wyglądała jak postarzana.


Abażur owinęłam tylko koronką, i dodałam małą brązowa kokardkę widoczną na ostatnich zdjęciach.
Na samym końcu nóżkę ozdobiłam trzema białymi różyczkami i delikatną tasiemką.


Zachęcam do eksperymentowania i nadawania starym przedmiotom nowego wyglądu, jest przy tym niezła zabawa a efekt końcowy może nas pozytywnie zaskoczyć.

8 komentarzy:

  1. No i proszę jakie cuda można wyczarować ze starych, dawno zapomnianych przedmiotów. Piękna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyszła ,cudny ten koronkowy abażur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna! Chyba też pomyślę nad odnową paru rzeczy, inspirację już mam - dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnawianie polecam, jest przy tym dużo zabawy, właśnie pracuje nad całkowitą przemianą starej szklanej ramki na zdjęcia. Oczywiście jak ją skończę pokaże zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa wyglada superowo :) Taka cala alegancka i romantyczna. Tylko czy naprawde potrzebna jest tam kokardka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jaka jest piękna aż mnie zainspirowałas do przemiany mojej staaarej lampy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...