Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lipca 2011

podsumowanie i ... przepis na pyszne ciacho

A co tam, dodam jeszcze jeden post z podsumowaniem. Bloga założyłam już jakiś czas temu, niestety praca i obowiązki sprawiły, że zabrakło mi czasu na pisanie. Od około miesiąca zajęłam się blogiem, dodałam kilka moich prac, mam już za sobą dwie wymianki, jedna już opublikowana druga czeka na publikacje. W tym czasie odwiedziło mnie ponad 300 osób, otrzymałam nawet kilka przemiłych komentarzy, sześć osób dodało mnie do obserwowanych. Dla mnie to wielki sukces i bardzo mi jest miło jak ktoś docenia moją prace. Bede sie starać coraz częściej coś pisać, zamieszczać ciekawe posty i prace, bezie mi bardzo miło jak stanę się dla kogoś inspiracją.
Żeby osłodzić te moje bla bla bla podaje przepis na pyszne ciasto drożdzowe:
1/2 mąki
2 jajka
3 łyżki cukru (ja dodaje 4)
1/2 łyzeczki soli
25g drożdży
1/4 kostki masła
cukier wanilowy
250ml mleka
wg uznania: rodzynki, owoce

ciepłe mleko, mąkę, jajka, cukier, sól oraz drożdze rozrobione w mleku mieszamy, dobrze wyrabiając. Wyrobione ciasto odkładam na pół godziny w ciepłym miejscu, żeby wyrosło, a następnie wykładam do blaszki. Piec ok. 40-50 minut. Ja swoje ciacho przyozdobiłam kruszonką oraz świerzymi truskawkami. Poniżej zdjęcie
Smacznego. Pyszności...

3 komentarze:

  1. Wygląda pysznie, a dorobek całkiem spory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj - mam ten sam przepis na ciasto drożdżowe, ale wprowadziłam w nim własne drobne poprawki:
    Mąkę przed wymieszaniem z czymkolwiek innym przesiewam przez sito i dodaję do niej szczyptę soli. Dodatkowo po pół godzinie rośnięcia ciasta w cieple wyrabiam je ponownie i odstawiam na kolejne pół godziny. Takie ciasto potrafi wyrosnąć nawet na 12cm, jest przeeeepuszyste i pyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Ninko za radę, następnym razem wypróbuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...