Obserwatorzy

środa, 6 lipca 2011

kolejna wymianka

Kolejną wymianką w której brałam udział wyła Letnia wymianka u Rity(swoją drogą zachęcam do odwiedzin jej bloga). Chyba jestem uzależniona od wymianek, za sobą mam już dwie, teraz szykuje niespodziankę na trzecią, a w niedługim czasie już czwarta. Wracając do wymianki u Rity moją parą była moja imienniczka również Kasia (http://kasiekwart.blogspot.com/). Od Kasi dostałam bransoletkę, wisiorek, breloczek do kluczy z kotkiem (od razu przypięłam go do kluczy), podkładkę pod kubek, śliczną karteczkę oraz masę przydasi, przepyszne herbatki i słodkości.Poniżej zdjęcie otrzymanej niespodzianki:
Z kolei ja przygotowałam paczuszkę zawierającą: ramkę z letnim motywem, muszelki są oczywiście z polskiego morza, drobinki prawdziwego bursztynu oraz dwie rybki z papier mache, do tego aniołek na szczęście z masy solnej, filiżaneczka ze świeczką, kilka drobiazgów, herbatki i oczywiście słodkości.
A co najważniejsze moja imienniczka była bardzo zadowolona, co mnie również bardzo ucieszyło. Poniżej zdjęcie mojej paczuszki.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...