Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2011

wygrane Candy u Tami

Witam,
Brałam udział w Candy u Tami, w którym do wygrania była książka Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory listy  na czerpanym papierze. Tak się złożyło, że to ja zostałam wylosowana, bardzo się ciesze bowiem uwielbiam książki,a każda nowa pozycja to dla mnie wielka radość. Wczoraj otrzymałam paczuszke, i ku mojemu zdziwieniu a zarazem wielkiemu zadowoleniu dostałam nie jedną a trzy książeczki. Ucieszyły mnie one niezmiernie. Nagroda główna przepiękna, przepięknie wydana, mase ilustracji i do tego płyta w zestawie i niezwykła dedytacja w środku za co bardzo bardzo dziękuje. Pozostałe dwie to 4 blondynki  oraz Rozbuchana wyobraźnia Oliwii Joules. Co tu bede więcej pisać zobaczcie sami.

Dziekuję za niespodziankę Tami.
Na koniec storczyk z trzema języczkami. Nieco zmutowany bo zazwyczaj mają tylko jeden języczek. Zakwitł tylko jeden kwiatek.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) też byłam chętna na te cuda :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrana. Będzie lektura na letnie wieczory. Pozdrawiam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za Ciepłe słowa, zachęcam do udziału w moim Candy do końca sierpnia jest jeszcze dużo czasu, uchylę rąbka tajemnicy że szykuje kilka niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej ,nagrody ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe candy wygrałaś, serdecznie gratuluję i ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam w domu 7 storczyków, Twoje zapierają dech w piersi;) bardzo podobają mi się Twoje wyroby, dodaję do obserwowanych, będę zaglądać:) zapraszam na mój biżuteryjny blog;)
    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Wygranych ksiazek. Sa wspaniale :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara ; p
    Świetny blog : )
    Obserwuję i zapraszam do mnie.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranego candy u Tami :)
    Dzięki za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...