Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

1000 odwiedziń!

Stuknęło mi 1000 odwiedzin, udało mi się tez załapać ten okrągły liczniczek.
Dziękuje za wszystkie ciepłe słowa, które zostawiacie pod postami, dzieki nim robi mi się milutko na serduszku i mobilizują mnie do dalszej pracy. Bardzo miło, że mój blog się wam podoba, i cieszy się tak dużą popularnością.
Niedługo postaram się pokazać nad czym teraz pracuje (znów przemiana starej rzeczy), mam strasznie dużo pracy, szykuje niespodzianki na 3 wymianki, na szczęście od piątku mam urlop więc będę mogła poświecić się "tworzeniu" od rana do nocy.
Przypominam również cały czas o Candy, zapisy do 31 sierpnia.
Pozdrawiam Gorąco, u mnie za oknem pogoda się juz poprawia

1 komentarz:

  1. Pozdrawiam Kasiu z okraglym licznikiem :) Masz piekna strone :) Milo jest ja odwiedzac.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...