Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

a pomysłu na tytuł brak ....

Powoli wracam do bloga, troszkę wypoczęłam, nabrałam wiatru w żagle. Czasu wolnego u mnie jak na lekarstwo ale mimo to trosze udało mi się zrobić i nadal jestem w trakcie realizacji kilku projektów. Dziś pokażę bransoletkę i kolczyki zrobione na zamówienie sympatycznej  Bożenki. Jeśli zaglądasz na mojego bloga to gorąco pozdrawiam. Tradycyjnie jest to sutasz w turkusach i brązie.
 
Powstała również bransoletka w kolorze ecru, prezentuje się tak:
Pokaże też zaległą komódkę, którą zrobiłam z wielką przyjemnością
Jak widzicie bezczynnie przez ten czas nie siedziałam, sa jeszcze prace, które są w drodze do swoich nowych właścicieli dlatego nie moge ich jeszcze pokazać.
Pochwalę się prezentem, który bardzo mnie zaskoczył. Muszę tez przyznać, że była to bardzo miła niespodzianka. W tamtym roku, więc już dawno temu nabyłam u Basi małą misię. Basia na długo zniknęła z bloga, ale jak tylko się pojawiła to i ja do niej zajrzałam, pocztą przyszyła do mnie malutka torebusia która idealnie pasowała do misiaczka, zobaczcie same
Basiu dziekuje Ci bardzo, zobacz jak do niej pasuje. A tych co jeszcze nie oglądali bloga Basi gorąco zachęcam o TU.
Ja znów znikam na kilka dni ale to tylko z powodu dużej liczby obowiązków, zaraz pędze też nadrobić zaległości na Waszych blogach.
Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno.

29 komentarzy:

  1. Komódka przepiękna! Jak wszystkie Twoje "szafeczki". Komplecik turkusowo brązowy od razu skojarzył mi się z czekoladkami miętowymi, pycha:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały jest ten turkusowy komplecik!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej biżutki śliczne szczególnie ta kawa z mlekiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak zwykle Twoje biżutki budzą mój zachwyt....wspaniałe!!! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahoj, dawno Cię nie było, komplecik jest przeuroczy lubię takie zestawienie kolorów, mmm i komódka z cyklu moich ulubionych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne no i piekna komódka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, komplet jak zawsze śliczny :) Ciebie też jak na lekarstwo, ale jak juz jesteś, to mnie tymi błękitami łaskotasz :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie i turkusowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka w kolorze ecru jest prześliczna :) A komódka jak zwykle mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny sutaszowy komplecik :-)
    a komódka rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. podobaja mi sie te Twoje kompleciki :) a komodka jest w realu jeszcze ladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplecik,urocza misia,a komódka :):):):)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu zaglądam to wzdycham, szczególnie jak widzę takie cudne niebieskości!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudny turkus z czekoladą:)
    Ah....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cuda dziś u Ciebie! Nie wiem czym się bardziej zachwycać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te Twoje komodki,,,,,wzdycham sobie do nich,,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Qué colores tan bonitos has elegido para esos pendientes, me encantan!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna komoda, cudowna biżuteria. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą biżuterie, jest piękna.
    Misio tez słodziak :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe wytwory! Lubię te Twoje brązy z turkusami, ale ecru też kusi, oj, kusi swą urodą.
    Komódka świetna! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna bizuteria,brązy z turkusem cos pieknego !Komódka jak zawsze fantastyczna a misiaczek przeuroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  22. No pięknie, całkiem sporo tu cudnych rzeczy :) Cieszę się, że nie przestajesz tworzyć, choć w światku blogowym ostatnio Cię troszkę mniej. Czekam na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję kochana, cieszę się że zrobiłam Ci przyjemnośc:)) Kolejne piękne sutaszki i komódka, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne prace, a do komódki to i ja też wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo lubię Twoje komódki :) Sutasze również - piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne turkusy z brązami!Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny komplet biżuterii, czy może sprzedajesz swoje wyroby? Jestem chętna:) na zakup. p_anna23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...